Monday, December 5, 2011

Serabut !


Assalamualaikum .

Dah lama aku tak update kan ? Dah cuti panjang cenggini pun malas nak update , haha .
Haishhhh~ ape la nak jadi dengan life aku sekarang .
Semua benda jadi huru-hara . Semua yang aku buat tak kena .
* Stressed out !


Firstly , ape yang jadi dekat aku malam tadi was ,
Ex aku tetibe cari pasal . Tuduh aku lahh punca die dgn gf baru die tu break .
I was like " Hek eleh , apehal brader niy ? Teringin nak makan kaki aku sampai lebam ke ? " HAHA .
Aku pun polak lahh en . Tetibe je kate orang yang bebukan .
Nak gaduh dengan brader tu , bukan aku dapat apape benefit pun .
Better aku biar kau diam sendiri kan brader ? HAHA .


Secondly , pasal my ONE and ONLY . hewhew :3
Awak dah nak habis SPM lah ! Yay yay ! Iteww syukewwww <3 HAHA
Dah nak dekat sebulan kita tak ketemu kan ? Haha . *ayat skema siott
Nanti kite date ye sayang ? Rindu la dekat awak , hehe ;)


Lastly , for cuti panjang niy aku ada intensive class for 2 WEEKS at Puchong .
Gila dohhh , otak aku kene perah balik semua formula math & addmath yang aku dah belajar dulu .
Seriously , ia nya sangat torturing and very painful --' HAHA .
Whatever it is , aku buat niy untuk kejayaan diri aku jugak .
Wish me luck for SPM next year peeps . InsyaAllah aku boleh dapat 9A's . Amin .


This year , aku tak banyak pegy holiday . Sebab next year aku dah start jadi orang busy .
So everyone dalam rumah aku buat kerja sendiri lahh nampaknya -,- HAHA
Hmm , rasanya itu jelahh yang nak diceritakan . Nothing much to tell lahh .
If aku ade new story , Aku akan post as soon as possible . InsyaAllah , haha .


To all readers , enjoy your holiday . Send my regards to your family okay ? :)
Assalamualaikum .


P/S : ILOVEYOU MOHAMMAD KHAIRUL ANWAR <3

No comments:

Post a Comment