Monday, March 23, 2009

hari persekolahanku !

pagi nie , macam biaselah . bangun of courselah lewat ! hee . dah kate pun sekolah petang so ade mase time pagi tu untuk beriadah seketika . * tidur . haha . adakalanya bangun tido terus online . haha . hobi gi tu ! * bengek lowh aku nie !

oke , dah cukup ! abaikan yang tu , nie aku nak story pasal kat sekolah pulak !

......................................................

mase time kat skola tadi , aku terjumpa ultraman sabun daia ! rambut dier , pergh ! x terucap aku ! pacak giler siot ! bulu mata dier dah ar melentik gila ! boleh mencecah langit biru lagi tu . haha . aku ni x baik kutuk orang ! berdosa tau ? masa time dia masuk kelas semua orang gelakkan dia . kesian dia . lepas itu , dia ajak bestie dia gi toilet . balek jer toilet , dier dah tukar tukar pacak kepada nerdy . agak kelakar jugak la . hehe ! dier memang x boleh senang kalau orang gelakkan dier ! pantang betoi ! sah memang cover macho la tu ! dia tu kalau bab mengutuk orang memang hobi ! bukan dikatakan hobi lagi ! tabiat dah tu ! memang tak boleh dielakkan lagi .

................................................................................

maybe sampai sini saja cerita kuh ini . moga tiada kecelaruan pada hari yang mendatang . maaf jika salah perkataan harap diampunkan yer ?

No comments:

Post a Comment